TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY- 333906
Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik organizacji reklamy powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:
1) organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych;
2) organizowania oraz prowadzenia kampanii reklamowej;
3) projektowania oraz wykonywania środków reklamowych.
Do wykonywania wyżej wymienionych zadań zawodowych niezbędne jest osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia, na które składają się:
1) efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów;
2) efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego, stanowiące podbudowę do kształcenia w zawodzie lub grupie zawodów PKZ(A.p);
3) efekty kształcenia właściwe dla kwalifikacji wyodrębnionych w zawodzie technik organizacji reklamy
A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Technik organizacji reklamy o specjalności grafik komputerowy może pracować w:
- Agencjach reklamowych
- Studiach grafiki reklamowej
- Drukarniach
- Prasie
- Telewizji
- Wydawnictwach
- Internecie
Technik organizacji reklamy potrafi tworzyć:
- foldery
- plakaty
- billboardy
- animacje
- strony internetowe
- banery
- efekty specjalne
- wizytówki
- czasopisma
- albumy