TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY- 333906

Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik organizacji reklamy powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:
1) organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych;
2) organizowania oraz prowadzenia kampanii reklamowej;
3) projektowania oraz wykonywania środków reklamowych.

Do wykonywania wyżej wymienionych zadań zawodowych niezbędne jest osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia, na które składają się:

1) efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów;
2) efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego, stanowiące podbudowę do kształcenia w zawodzie lub grupie zawodów PKZ(A.p);
3) efekty kształcenia właściwe dla kwalifikacji wyodrębnionych w zawodzie technik organizacji reklamy

A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Technik organizacji reklamy o specjalności grafik komputerowy może pracować w:

  • Agencjach reklamowych
  • Studiach grafiki reklamowej
  • Drukarniach
  • Prasie
  • Telewizji
  • Wydawnictwach
  • Internecie

Technik organizacji reklamy potrafi tworzyć:

  • foldery
  • plakaty
  • billboardy
  • animacje
  • strony internetowe
  • banery
  • efekty specjalne
  • wizytówki
  • czasopisma
  • albumy
   
  • 16 Batalion dowodzenia
  • 21 WOG
  • ASW
  • CSŁiI
  • CKZIU
  • PWSZ
  • EUHE Elbląg
  • straż
  • ZOSP
  • pjatk
   
Facebook